Power

Åh Pinky var så fin idag! Han var verkligen en dröm att rida, var tvungen att slå band på mig för att sluta rida. Redan när jag började skritta fram såg man att han var aktiv och väldigt positivt laddad för att träna. Han var så där härligt powerful idag utan att dra eller bli stark i handen, utan han tog verkligen i. Det känns som att vi har hittat bra framridningar som passar honom. Han har börjat vinkla sig väldigt fint, även de dagarna han känns något tröttare i musklerna. När jag hade han i något högre form med lite mer tryck red jag några slingor ur La:P1. Efter passet skrittade vi ut en sväng för att få bort eventuell mjölksyra.

Nu ska jag återgå till att plugga matte, tjoho... Imorgon blir en rätt lugn dag för min klass del. Skolan har Avecka och vi gick tråkigt nog inte vidare till finalen som är imorgon. Det gör så att jag bara har två lektioner innan finalen börjar!
 
Kommentera inlägget här: