Tillbaka

Först och främst, Hej! 
Det var mer än en månad sedan sist vi skrev något. Vi alla har haft fullt upp med häst, skola och livet i övrigt. Men nu efter den här pausen så ska vi vara på banan igen.
 
Nu börjar ju även SIHS och jag ska jobba, Ella och Pinky ska rida ponny Küren och vi håller alla tummar för att det ska gå bra! Jag kommer jobba i K9s monter, så vill ni ha bästa tipsen för att få eran häst/ponny ren och tävlingsfin kom förbi oss. 
 
Såhär resterande av veckan ut:
 
Torsdag: Lektion för Linnea 12.00, Börjar jobba på friends vid 15 ungefär.
Fredag: Grey vilar, jag ska se dressyren på förmiddagen och sedan jobbar jag från 13.30 till 19.00, Efter det ska vi se kvällsshowen. 
Lördag: Grey vilar, tidigt uppstiging för att se Ella och Pinky! Sedan jobbar jag från 13.30 och typ 2h framåt.
Söndag: Börjar jobba 14.00 till ca 17.00, sedan ut och longera Grey om det hinns med! 
 
Hoppas vi ses!
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: