Plugg och massage

 Oj vilken riktig sommarvärme vädret bjöd på idag! Tyvärr har jag dragit på mig någon slags förkylning… Usch riktigt jobbigt att hosta, snora och ha ett par ögon som rinner konstant. 

 

 Idag var mamma med Pinky hos Helen och det hade gått super. Börjar bli tradigt att skriva att "han alltid känns finare än någonsin" men han bygger mer styrka som hjälper honom att bli bättre och bättre. Det är så smidigt och skönt att ha Helen som bekräftar att jobbet vi gör är rätt. Visst är veterinärer jättebra att åka till men att ha en equitearpeut som kan känna lite mer på djupet. Man vill hitta eventuella saker så tidigt som möjligt.

 

Jag själv har varit hemma hela eftermiddagen och skrivit på mitt argumenterande anförande som jag ska hålla inför klassen om någon vecka. Är väldigt peppad inför uppgiften och kommer gå inför det 110%! 

pinkstawinkstasuperstar
 
 
 
Kommentera inlägget här: