Lyckan är obeskrivlig

Idag kom min lilla bebis hem!! Åh jag är verkligen jordens lyckligaste, han är verkligen så otroligt fin!!  Han gick igenom besikting utan anmärkningar och allt har verkligen flutit på så bra idag. Han sköter sig så himla bra. Han är ju 3 (fyller 4 snart, vi trodde han redan var 4år) men har ett så otroligt stabilt psyke. Han har verkligen tagit den här dagen så himla bra, inte stressat upp sig eller verkat nervös på något sätt. 
 
Jag har verkligen oändligt mycket att berätta om honom... Han är verkligen min dröm. Supermörk (intill svart), skjuten bläs, pussfläck på mulen, nyfika ögon, otrolig kroppsbyggnad redan nu från början osv. Känns som att jag kan hålla på i evigheter ;D 
 
Har tyvärr endast bilder som mamma tog med sin mobil men imorgon är vi lediga i skolan vilket passar perfekt, då åker kameran med och det ska fotas med kameran! Då ska jag även sitta på honom för andra gången, jag är övertygad om att en stor utveckling har skett på de två veckor som har gått sedan jag provred honom.
 
 
Herregud jag vet inte vad jag ska skriva mer!? Så himla sjukt att den här drömmen står och väntar på mig ute i stallet när jag vaknar imorgon...
Kommentera inlägget här: