Trallar hem från gymmet

...eller inte. Efter en timme värkte mjölksyran i hela kroppen, hu va jobbigt det var! Att gymma tycker jag ger bra resultat, och du kan lätt välja vad du känner för att träna just idag. Många mördarmaskiner som ger (mig) träningsvärk i flera dagar, vilket behövs! Nu när jag inte jobbar från hästryggen som jag tidigare gjort måste man hitta nya tekniker för att bibehålla det man byggt upp. 

Belöning efter en dag som idag

Kände mig även något mer motiverad till att träna idag då jag suttit med näsan i häftet om hälsa och kondition som vi hade prov på idag. Det är så många faktorer som spelar roll för att må bra och jag gör allt jag kan för att uppfylla dom och därmed få en bättre hälsa! :) 


Nu ska jag snacka en stund med Ebba, sedan hem och nörda hästannonser! Vilket har blivit min nya hobby, dregla efter alla läckerbitar det finns tillsalu ;) 
Kommentera inlägget här: