Smockad helg

Hej hej hej!
Sorry för min frånvaro under helgen men denna helg har varit intensiv. Först clinicen i lördags och sedan träning för Anna i söndags då vi även han med att åka till min massör. Jag har fått hjälp med min nacke, rygg, hals och axlar nu tre gånger och vilken skillnad det har blivit. Jag känner ingen smärta i mina axlar och skulderblad längre och känner att jag orkar pressa ihop mina skulderblad ordentligt. Jag har lite olika övningar jag kör ca varje kväll för att succesivt bygga upp min ganska oliksidiga rygg ;) Min "problemsida" är min vänstra sida, där har jag knappt några muskler alls och framsida/ bröstmuskeln är riktigt stram medans på höger är jag nästan överrörlig... 
 
Idag vilade Pinky och vi promenerade ute i blåsten. Imorgon verkar det bli sol och varmt så förhoppningsvis blir det bommar ute under en strålande sol, hoppas!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: