Ny design och livet rullar

Fick i upgift igår på mötet att pilla ihop en ny desgin. Så här ser alltså bloggen ut fram tills att vår fotodag på påsklovet har inträffat så jag kan ha lite nytt matrial att jobba med :)
 
Mitt liv just nu då. Jag rider ju då framförallt en tjejs ponny på Rasta. Det är en otroligt söt ponny och jag tycker verkligen att det är jättekul att jobba med den! Jag känner för varje gång jag rider att han är mer och mer med på noterna och med Tyras jobb emellan så kommer han snart synas på fina tävlingsbanor. 
Idag är jag hemma och sjuk... Har haft en jobbig natt med väldigt lite söm men nu ligger jag nerbäddad i sängen med datorn i högsta hugg, med det sagt mår jag alltså mycket bättre! 
 
Imorgon har vi det sista nationella provet i svenska, uppsattsen. Jag tycker till skillnad från många andra att det ska bli jättekul då jag verkligen älskar att skriva och låta fantasin flöda! 
Efter provet och skoldagen åker jag ut till lilla Hippie (som ponnyn heter) och rider själv igenom programmet som Tyra ska rida på sin laguttagning på fre så jag vet hur jag gör när jag rider igenom prgrammet så jag sedan kan förmedla till Tyra vad hon ska göra :) Stallet två dagar i rad alltså och jag längtar redan till imorgon! 
 
 
 
Lilla sötnosen :)
Kommentera inlägget här: