Kan jag få 4timmar till på dygnet?

Nu är skola och vardag igång igen, vilket även medför ett tajt schema för att hinna med skola,häst och läxor. Bloggen blir tyvärr inte alls prioriterad dessa dagar. 

Idag har dagen bestått av skola till 14, sen in till stan med min kära vän Celina och hennes kille. Där efter blev det buss till stallet. Ni som bor på ekerö vet ju hur sjuka köer det brukar vara på eftermiddagen och dom hamnade jag självklart i, så det tog sin lilla tid ut till stallet. Planen var först att rida ett hårdare pass idag i ridhuset, men väl i stallet förstod jag att jag aldrig skulle orka eller hinna det. 
Så idag blev det longering istället. Longerade utan inspänningar och han var jätte duktig sökte sig ner till en låg form och arbetade med ryggen. Lite träningsvärk hade han nog allt, våran uteritt igår var ju rätt så tuff. 

Imorgon blir det ridhuset och på Onsdag är det Emma träning!



Kommentera inlägget här: