Go middag

Hej, först och främst vill jag tacka för alla bra tips jag fått angående foder till Grey! Ni är så himla bra. Just nu värkar det som att det blir Kraffts mash sensetive för att få honom att bibehålla sin vikt och för att få återhämnting eftersom han går rätt hårt just nu. Sen ska stallets butik ta in fibergis muscle up och då får han äta den. 
 
Det är ju rätt så mycket stärkelse i mashen men det är svårt att hitta något liknande med mindre stärkelse, jag vill ju ha samma effekt som mashen ger, att den är bra mot känsliga magar, bra för återhämtning och även för att få hästarna att bibehålla vikten. 
 
 
Just nu sitter jag och fixar lite med bloggen, och ska snart åka ut mot stallet. Idag fick jag även en plats på Marc träningen nästa vecka! Så roligt, ser verkligen fram emot det. Ska bara se om jag lyckas få med mig en hjälpande hand dit då det är pappa som kör, och då behövs nån som kan filma och hjälpa mig med Grey. 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: