De senaste dagarna

Hej, har haft fullt upp alla dagar, det är strålande sol här i skåne (eller har varit nu regnar det) jag har självklart bränt mig.. Har fått rapporter från Nikki och Grey, det har gått jätte bra och Nikki är så duktig o tålmodig med Grey. Han är verkligen ingen lätt häst! Super kul att det går så bra. 

Igår hängde vi på hotellet, jag och Aurora. Ryttarfest känndes sådär kul, vi var rätt trötta och då kändes film och godis som en bättre idé. 

Idag har jag faktiskt shoppat lite! Var i hippos monter och pratade foder, så nu har jag fått två provpåsar på foder som jag ska testa. Införskaffade även nya ridstrumpor, mycket nödvändigt faktiskt och sen en flughuva med öron så Grey inte blir lika irriterad på flugorna.

Nu på kvällen gick 1.50 klassen och den sponsrade Brattpets, så mamma fick dela ut priser. 




Kommentera inlägget här: