Busy doing nothing

Herregud vart har jag varit?? Enkelt svar. Har egentligen pendlat mellan stallet och sängen, hehe. Sommarlovet tog mig verkligen med storm och jag blev helt paff och trött. Våren har verkligen tagit på mig med alla dess händelser och jag tror att jag verkligen har behövt vila upp mig mer än någonsin...
 
Men nu är jag på G igen! Valle har tränat som tidigare dessa dagar. Passen går bara bättre och bättre och jag längtar efter att få sitta på honom igen direkt efter att jag har suttit av. Det är verkligen en magisk känsla att sitta på honom :)
 
 
Idag tar Jeanette hand om Valle vilket ger mig en stallfri dag. Vad ska jag nu göra med mitt liv?? Haha! 
Imorgon står det ett pass på utevolten på schemat. Om det för en gångs skull kunde bli sommar i det här landet så kanske mamma skulle kunna knäppa lite fina bilder, men det verkar ju aldig komma någon sol eller värma hit över huvudtaget... Usch, jag vill verkligen ha sommar! 
Kommentera inlägget här: