Uteritt i kvällssolen

Eftersom att Valle gick på banan igår så fick han gå ut i skogen och bara vara häst ikväll! Jag på Valle och mamma med Cilla gav oss iväg på skogsvägarna. Det var mycket mysigt och Valle kämpade över stock, sten, lera och grenar! Han gick verkligen rakt igenom stora buskar som var över hela vägen utan att ens fundera över saken, fälttävlan? ;) 
 
Så jag är verkligen helnöjd! Dessa dagar innan familjens tripp till Skåne blev välplanerade och bra. Måndag- pass på ridbanan, idag- uteritt, imorgon- inspänd longering i ridhuset vilket resulterar i varierad träning både med tanke på det fysiska och det psykiska för lilla Valle.
 
 
 
 
Två snabba i boxen innan jag och mamma åkte hem till tacos med familjen och några av min lillasysters vänner. En mycket trevlig och lyckad kväll! Nu har jag kommit hem efter en pratstund med en icke-hästkompis och det är dags för att packa det sista till Skåne. Det blir tidig uppstigning för mig imorgon för att hinna ta stallet, så allt måste vara klart när jag somnar ikväll! 
Kommentera inlägget här: