Nytt

Dålig bloggning från min sida, jag vet. Vi håller dock på att bekanta oss med de nya rutiner vi har skaffat. Vi har flyttat till ett annat stall. Pinky trivs jättebra och träningen är super, även fast det har varit riktigt svettigt att rida i 35 grader och strålande sol!

Imorgon börjar Falsterbo på riktigt för dressyrens del. Tyvärr kommer vi inte åka ner och kolla något, har fullt upp med att träna och ta hand om Pinky, verkligen ett hel tids jobb. Men såklart håller jag alla tummar för de som ska dit och tävla. En av alla drömmar, att få tävla i Falsterbo. Blev tyvärr aldrig med ponny... Men förhoppningsvis ska jag kunna ta mig dit på något annat sätt!

Anonym:

Hej! Jag undrar varför du inte rider i Falsterbo? Jag vet inte hur de tar ut till tävlingarna men ni känns väll som ett platsande ekipage?

Anonym :

Hej. Varför har du bytat stall?

Kommentera inlägget här: