Mysig kväll i stallet

Nu har jag ätit middag efter att jag och mamma kom hem från stallet. Det blev ett pass på banan och jobba bort lite träningsvärk från gårdagens löshoppning ;) 
 


Valles outfit idag blev lindor och schabrak från Mias och boots från Hööks. Han fick gå utan paddar idag som omväxling, det blir så varmt där under på sommaren. 
 

I action! Jag har på mig Spookströja, byxor från Martha Ridewear, Roeckl handskar, Uvex hjälm och självklart mina älskade De Niro! 
 
Passet gick mycket bra! Med tanke på att han har sin sommarvila nu så är det inte så höga krav på passen, han ska vara lösgjord och fin men vi trycker inte på massa nya saker! Han har inte gått med ryttare sedan i torsdag så med tanke på det så skötte han sig utmärkt :D Är så otroligt glad att vi köpte just Valle, han passar mig som handen i handsken. 
Kommentera inlägget här: