Inför Falsterbo-shopping

Går runt och funderar en hel del på vad som ska införskaffas när jag och mamma är på Falsterbo... Jag har en "måste ha" och en "vill ha";
 
TRÄNS är ett klart måste. Valle är mycket irriterad på nosgrimman på det tränset han har nu vilket är otroligt synd, tycker att han är så fin i det! Så först och främst ska jag kolla ifall det går att köpa den nosgrimman i Full (har cob nu då det köptes till Darren). Jag är inte så sugen på att köpa ett likadant i Full då det är en del pengar som jag hellre lägger på ett nytt, helt annat träns. Men jag skulle verkligen bli väldigt glad om vi hittade en billigare lösning än ett helt nytt - endast köpa ny nosgrimma. Vilket självklart inte är säkert går. 
 
Annars hade jag självklart inte sagt nej till ett PS-träns. Gillar hela idén med att forma tränset efter hästens huvud på djupet. Det kan nog vara till fördel på unghäst! Här är deras nya, kolla den nosgrimman hörrni ;) Så fint! Men det kanske blir lite för mycket, eller vad säger ni haha? 
Om NI har några tips på träns, framförallt till unghäst, så får ni mer än gärna dela med er!
 
 
Eftersom att jag var snabb med att sälja många av mina schabrak efter Darren så känner jag att jag får skylla mig själv när jag inte har mer än ett par stycken kvar, inte lider vi av det! Meen, en beige outfit har jag sett framför mig så länge... Speciellt nu när Valles päls skifftar i olika nyanser av brun på sommaren. Jag älskar hans liknanade slingor i pälsen, och dem skulle nog lyftas fram med ett beiget schabrak och lindor. 
Då jag är helt såld på Mias RS (som jag kan rekomendera till varenda en där ute som inte har något - det kostar lite men är värt varenda krona!) blir det nog svårt att se förbi dem... Jag har aldrig varit med om att dessa produkter har blivit fula i kanten eller liknande som är lätt hänt på schabrak. Så Mias blir det självklara valet om vi inte kan hålla oss ifrån tanken på Valle i just beige. 
 
 
Här är min idé av hur det ska se ut, men med svart kant. Jag tycker att det blir lite för mycket med brunt och beiget och det blir framförallt mer begränsningar i matchningarna ;) 
 
Kommentera inlägget här: