Hemma

Igår kväll landade jag och Grey hemma, eller Grey stallet då. Han var lycklig och gnäggade högt när vi promenerade in i stallet, sötis! Nytt spån hade han fått och en helt ny tvättad box, så han kan väl inte vara annat än glad och nöjd. 

Veckan hos Emma har varit så rolig! Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är trött nu. Somnade så fort jag kom hem igår. 

Emma har även hjälpt mig att filma till försäljningsfilmen, som nu ligger i annonsen. 


Idag är det en lugn dag, sitter och väntar på bussen nu. Grey ska bara promeneras idag, massera och stretcha lite också. Ikväll kommer världens bästa Aurora, för imorn på kvällen drar vi till skåne och falsterbo! 


Carolinn:

kan inte du fota era boxar inuti och utanpå? ser så fina ut :)

Svar: Hej, det är inte boxarna i stallet vi står i. Utan boxarna i Emmas stall, kan tyvärr inte göra det då jag inte jobbar där längre. :(
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: