Bilder ifrån ridhuset

Nu sitter jag på altanen i vår "sommarstuga". Tänkte visa er bilderna som mamma tog i förmiddags på mig och Valle! Eftersom att internet medstadels är segt som ett tuggumi här så kan jag inte garantera uppdatering, men just nu fungerar det riktigt bra så då passar jag på att blogga :) 
 
 
Sedan har jag en fråga att ställa till er,
 
Har ni något speciellt ni vill fråga om Valle?
 
Jag blir alltid på sånt skrivhumör när jag sätte mig ner och ska slappna av... hehe. Allt är välkommet och jag lovar att skriva om det som önskas :) 
Anonym:

Stam? Mankhöjd? Mål,både kortsiktiga och långsiktiga?

Anonym:

Hade också undrar hur stor han vad men nu såg jag ju svaret.
Men har han hoppat någonting? Skulle vara jättekul o se fler videos på er! Såå fina ni är och tror ni kmr komma långt! :D

Kommentera inlägget här: