Kom o köp!! Allt till häst

Detta blir ett mer uppryckt inlägg, känner att jag hänger på lite fel sida av bloggen nu men jag är väl trots allt fortfarande kvar här? ;) 
 
Nog om det! Jag skulle egentligen bara säga att jag kommer att sälja mer eller mindre ALLA hästsaker, bortsett från lite kläder och hjälm + stövlar ifall jag får chansen att rida något :) Så, ni som har hängt här ett tag kan ju tänka om det är någonting som ni är intresserade av att köpa eller så går ni in på mina inlägg och kollar längre bak i tiden, som sagt allt ni ser är till salu och jag sätter inte höga priser, det tar upp hela vår källare och jag känner mig redo att bli av med det nu! Det är allt från lindor och schabrak i regnbågens färger till transportgrejer, tävlingsutrustning, vinter rep sommarsaker i drivor, massa massa täcken, skydd bla back on track, träns osv osv. 
 
Skicka iväg ett mail till antingen [email protected] eller [email protected], alla mail besvaras och finns sakerna kvar är de dina. Jag skickar helst, men bor du i närheten kan vi självklart mötas upp. 
 
Så kort sagt, fina saker i bästa toppskick, allt till en häst ni kan tänka er!!!!
 
 
 
Självklart får ni bättre bilder på det ni letar efter vid kontakt med mig! Men som sagt, det finns allt mellan himmel och jord.
Kommentera inlägget här: