Snart fyller man år

Ja 7 april blir jag 16 år och eftersom jag är en riktig prylnörd som älskar shopping så har jag redan börjat se mig omkring för grejer att önska sig. Här är några grejer som står på listan just nu.
 
*Träningsstövlar- Jag vet inte hur länge jag har "önskat" mig ett par snygga träningsstövlar men det har alltod kommit någonting annat mer nödvändigt imellan typ tävlingshjälm, tävlingsstövlar, sadel osv.. Men nu är stunden kommen och att ha ett par bruna stövlar att slita på hemma istället för de svarta, har blivit nödvändigt.
Stövlarna är av märket Deniro (samma som mina svarta) och modellen polo. Färgen är oxford, lite mörkare brun än på bilden men inte mörkbrun.
 
*Rosa vattenflaska- Om man har en häst som heter Drink Pink är det ett måste att ha en rosa vattenflaska med sig på tävlingar.
Den här hade ju varit perfekt men när jag och pappa var i NY så hade PINK precis slutat att sälja dessa, riktigt synd...
 
*Rosa strumpor- Dessa super coola strumpor är också ett måste, rosa knästrumpor med namnet pink, vilket annat ekipage skulle de passa bättre än oss..;p
 
*Yoga pants- Perfekta byxor att ha på sig över de vita ridbyxorna under tävling utan att de luddar av sig så att ridbyxorna blir alldeles svarta....
 
 
 
Kommentera inlägget här: