Fråga

Hej Saga. 
Jag har en fundering. Kommer du aldrig gå vidare ifrån grey? Jag menar du vill väll gå upp på storhäst? Ska du inte ens lämna ut honom på foder till någon, då är han ju fortfarande din. 
Om jag fattat rätt ska du dessutom flytta till skåne i sommar, ska grey med då eller ska han säljas eller lämnas på foder hos någon här i stockholm? 
Tacksam för svar från nyfiken Klara ;)
 
Hej Klara! Som svar på din fråga, Nej jag kommer nog aldrig gå vidare ifrån Grey. Han är så speciell för mig på många sätt. Jag vill gå upp på storhäst men eftersom det är billigare att ha häst i skåne så kommer vi förmodligen ha två hästar då. Tanken att lämna ut honom på foder finns och om det möjligtvis skulle dyka upp nått som skulle passa perfekt så kanske jag skulle kunna tänka mig att lämna ut honom på foder, men jag tvekar på att det skulle hända. Lämnar inte iväg honom till vem som helst. Då har du förstått rätt, Grey ska med ner till skåne och kommer aldrig säljas. 
Hoppas du fick ett bra svar på din fråga! 
 
 
 
Kommentera inlägget här: