Skolstart

Idag var första dagen i skolan. Tråkigt nog så är sommarlovet slut och nu väntar sista året på gymnasiet med UF och gymnasiearbete. Dock så har jag redan funderat på detta och har en plan för vad jag vill göra. 

Både igår och idag har Sandra ridigt Grey. Hon ska rida honom nu två dagar i veckan då jag verkligen kommer behöva hjälp nu, det kommer bli mycket i skolan och något senare dagar än vad jag hade förra året. Samt att mamma numera bor i skåne och jobbar på nya jobbet och därför inte kan avlasta mig. 

Idag red de lektion för Emma och det såg verkligen bra ut! För att bara ha ridigt honom 1 gång innan så skötte de sig super! Hoppas verkligen detta kommer fungera då jag skulle vara så tacksam för all hjälp. Visst att stallet skulle kunna ta honom de dagarna jag inte kan men då får han ju vila och det är ju bättre att han blir riden. 



Kommentera inlägget här: