Roliga dagar framför oss!

Skulle verkligen vilja säga att jag är tillbaka med massa energi, men jag får återkomma om det imorgon, efter att ha sovit ordentligt inatt ;) Däremot så är jag tillbaka med 110% motivation inför de kommande dagarna!
 
Ons: Träning för Maria
Tors: Josephine rider och Maria hjälper till ifrån marken, Lastträning med Anna
Fre: Vila
Lör: Joesphine rider och Maria hjälper till ifrån marken
Sön: Träning för Maria
Mån: Träning för Nina
Tis: Välförtjänt vila efter tre träningar i rad! Jag börjar skolan...
 
Ska verkligen bli  kul att se Valle från marken. Josephine har jag ju tränat för en 5 gånger nu så hon börjar ju känna honom, det känns jättebra attt det är hon som ska rida och jag tror att det kommer bli super! Sedan på sikt så ska Maria hjälpa till och rida honom, även det kommer förhoppningvis gå galant :) 
 
 
Efter träningen igår (mån) så skrittade vi ut, mamma var snabb med kameran och lite fina bilder!
Kommentera inlägget här: