Gårdagen

Igår var det skola igen och jag gick till 15.30 efter det bar det av mot stallet där jag mötte upp Sandra. Vi kom överräns om att jag skulle rida fram Grey en stund innan hon hoppade upp, det kändes i alla fall som att Sandra fick det lite lättare efter att jag ridigt honom lite först. 

Han var jätte fin, jämn o fin i munnen med ett stadigt stöd men ändå inte hängig i handen. Lite tröttare idag än igår men det är ju förståeligt då han om möjligt var ännu finare i söndags. Hoppas verkligen att Sandra fick lite hjälp och att poletten trillade ner lite. De två fungerar verkligen bra tillsammans och Grey slappnar av mer och mer, tror det här kommer bli riktigt bra! 



Anna:

Hej saga. Såg ditt inlägg på instagram om att grey aldrig kommer säljas, min fråga är, kommer du aldrig byta häst? Eller är tanken att lämna ut han på foder, till Sandra som hjälper dig då eller??
Tacksam för svar från nyfiken Anna :)

Svar: Hej! Jag vill ha storhäst någon gång och när det blir får vi helt enkelt se när vi flyttat ner till skåne. Vi får se, möjligheten finns absolut men det är ingenting vi diskuterat vidare. :)
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: