Vem är Daniel?

Precis så löd en fråga som ramlade in här på bloggen för ett tag sedan, här kommer svar på din fråga!
 
Daniel är då min kille (eller pojkvän). Han har verkligen varit min klippa genom allt som hänt med Darren. Sista tiden var han med i stallet varje dag, och jag vet faktiskt inte hur många tårar jag har fällt mot hans axel. 
Han är världsbäst och vi stöttar varann genom allt, min hjälpreda och fotograf i stallet ställer han alltid upp på att vara :)
 
Många säger den klychiga meningen "kille eller stall" i min ålder. Men jag tycker själv att jag har bevisat ganska tydligt att det inte finns några som helst problem med att ha en kille som bor hos en, som man spenderar all tid med samt har en häst ute i stallet som ändå får precis all kärlek den behöver. Och lite mer.
Jag känner mig starkare när jag nu går in i stallet och har slutat bryta ihop varje gång, och det är mycket på grund av honom. Vi pratar om allt och han säger alltid rätt och kloka saker om hästar även ifall han inte vet mer om dem än att det är fantastiska djur!
 
 
Cilla har även fått en ny bästa kompis. Självklart visas han nog inte alls mer här än vad han nu har gjort, men ni fick iallafall en hint om honom! 
 
Kommentera inlägget här: