Vad kan hända på två år?

 
De första bilderna är tagna i April 2013 och de andra i April 2015. Samma ridbana, samma datum, samma kamera, samma ryttare men inte samma häst. Dock fick vi verkligen samma känsla. Sommaren är påväg och gröna knoppar börjar visa sig i buskarna. Jag tror nog att jag har ridit hästarna lika länge på bilderna också. Det var några dagar efter att vi hämtat hem Darren och Hippie har jag ju inte suttit på så överdrivet många gånger... 
Så kan det gå hörrni! Vem vet hur det ser ut om ytterligare ett år...? I mina drömmar rider jag runt på en storhäst som passar mig som handen i handsken. Vad säger ni om det? ;) 
Eva:

Hejsan!
Alla bilder ni har här på bloggen är så fina och jag gillar verkligen tt läsa om er. En fråga jag skulle vilja ställa till alla och splar ingen roll vem som svarar men hur rider man en häst i from? Förstår att det är olika mellan olika hästar men generellt hur gör ni. Jag försöker rida min medryttarhäst på ett så behagligt sätt som möjligt och sitter aldrig och sågar men ägaren säger att jag ska visa hur jag vill att han ska gå med handen men han förstår inte riktigt vad jag menar. Det handlar ju inte heller bara om att hästen ska forma sig i nacken utan man måste vara på bakifrån. Ni verkar alla vara så otroligt bra ryttare och är imponerad och en smula avundsjuk på allt ni åstadkommit. Men jag gläds verkligen av era framgångar och har nog följt er sen ni startade bloggen. Skulle vara roligt med lite fler inlägg kanske. Ha det så bra och lycka till i framtiden alla och speciellt du Nora! Kram.

Svar: Hej Eva! Jag blir verkligen så glad av vad du skriver, och vi tar verkligen åt oss av allt fint beröm. Det är dessa kommentarer och peppande som gör att vi fortsätter med detta. Guld värt! Angående din fråga ska vi koka ihop ett svar som kommer att visas här på bloggen och jag hoppas att det kommer att vara till din hjälp. Stort lycka till med medryttarhästen! Kram Nora
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: