En dag att lyfta fram.

Idag för just två år sedan, det var då det stora hände. Det bästa som hänt mig. För exakt två år sedan blev Darren min, bara min. 
 
Här kommer en liten dokumentation av det här datumet. 
 
6e April 2013:
Alltså, mm. Hela jag blir varm när jag täker på det. Då var jag verkligen världens lyckligaste tjej! Idag skulle jag alltså ha ägt Darren i 2 år. Lång tid? Beror på hur man ser det men jag tycker att två år är mycket när det gäller hästar. Du hinner med så ofattbart mycket på två år, du och hästen utvecklas och med tiden blir ni ett. Jag saknar dig lilla guld <3
 
6e April 2014:
Ett år senare. Med ja, utveckling. Jag har verkligen så otroligt svårt att föreställa mig vart vi hade varit idag, det är verkligen helt omöjligt. Hade vi inte haft konstant otur sista månaderna hade vi nog jobbat upp oss på ett helt annat sätt. Vem vet hur det hade varit då? Nästan lika bra att inte veta ;)
 
 
Vad jag vill säga med det här är att ni och era hästar och ponnyer med framtiden för er, ta vara på det. Man vet alrid vad som händer med dessa djur, och jag lovar, lika lycklig de kan göra en, lika ledsen kan man bli. Se bara till att du alltid skrattar mer än vad du gråter med din livskamrat! Även ifall man säljer hästen eller den tvingas tas bort, är bilder och minnen från roliga tider trösten och det som läker såren :)
 
Kommentera inlägget här: