Är sommaren tillbaka?

Ja det är ju nästan så att man undrar? Idag var det hiskligt varmt iallfall om man hade ställt om sig för höstväder. Pinky som är klippt skummande mellan benen och i ansiktet, så varmt var det. Haha jag som tog ut min dunjacka till stallet för någon vecka sen... 

Idag tränade vi i ridhuset med mammas ögon på oss. Inte för att mamma är någon tränare eller har massor av riderfarenhet själv så är det skönt att ha ett par ögon på sig när man rider. Alla ryttare har ju små saker vi gör medans vi rider som vi kanske inte tänker på, då är det bra att ha någon på marken som påminner en. Jag gillar att trampa ut min vänsterfot, framförallt i högervarv. Inget jag själv tänker på men med mammas tjat "IN MED VÄNSTERFOTEN" 100 gånger så kommer den närmare o närmare hästen..;)
 
Passet fick iallfall mycket bra. Kände igenom honom i både låg o hög form. Imorgon blir det träning för Eric Lette. Vill gärna träna skolorna, framförallt slutorna som Eric brukar ha bra knep till.

Duktig ponny❤️

Kommentera inlägget här: