Vandringsdag, hjälp i stallet och lyckat ridpass

Idag hade vi vandringsdag, det var väll mysigt och så men en rätt onödig dag tycker jag ;) Vi gick från Äppelviken ända till Hässelby strand vilket är drygt 1,5 (...) och efter det drog jag och Fredrik till en obligatorisk donken och käka glass ;D

Sedan gick vi hem till Daniel och va där ett litet tag och bara tog det lugnt. Gjorde sådär konstiga saker som bara vi gör samt pluggade lite, jag har matteprov imorgon så jag sitter o pluggar men gjorde en paus för bloggen! 


Sedan följde iallafall Daniel med till stallet, han har varit till mycket hjälp idag, fixat o donat i stallet! Jag red i en timme, ett ordentligt pass och följde upp det vi gjorde igår med Helena. Gjorde mycket trav-skritt / galopp-skritt och vise verse. 
Han kändes otroligt fin och han var mycket bärig i slutet när jag tränade på öppning och förvända slutor! 



Kommentera inlägget här: