Nyklippt häst

Hej! Blev sent igår så jag hoppade i säng på en gång när jag kom hem.

Igår klipptes Grey äntligen! Så nu är isbjörnen borta.. Och jag hoppas att han håller sig borta ett tag. Thea i stallet klippte honom och han skötte sig faktiskt, dock så trodde han att hon skulle döda honom, så han stod och skakade. Men efter att vi hade klippt hela första sidan så blev han mycket lugnare! 

Han fick också på sig lite tjockare täcken. Ett amigo 200g inne, det är ganska varmt i stallet på nätterna. Och på hans vanliga skal täcke med hals satte jag på linern, den är på 300g. Så nu borde han inte frysa! 

Idag är planen att klippa klart huvudet med den lilla maskinen. Även rida en kortis i skogen om jag och Linnéa inte drar till ridhuset! 


Gammal bild (i brist på bilder från igår)
Kommentera inlägget här: