Kvällspromenad

Herregud va mörkt det är nu på kvällarna!! Men det gör mig ingenting så länge det fortfarande är varmt :) 

Igår kväll och framför allt inatt har jag har sån migrän, fick knappt sova en blund inatt och imorse hängde det mesta kvar. Så idag var jag hemma från skolan, sov hela förmiddagen, fick i mig mat, sen kom Max hit o hjälpte mig med det jag missat samt att vi pluggade inför matteprovet på fredag. Daniel var också här och gjorde oss sällskap, vi avslutade med att baka en kladdkaka som vi sedan åt med Becca! Sen åt Becca mat här med familjen och efter maten åkte jag o mamma till stallet!




Darren fick promeneras idag då han har gått hårt de senaste dagarna och han kommer att gå lektion ons och förhoppningsvist tors, samt att jag alltid rider igenom honom ett ganska hårt pass på lördag innan tävling. På söndag är det tävling på Sundby. Ska bli intressant att se hur det ser ut där då många duktiga equipage kommer därifrån. Kul också att många av de är Darrens ghalvnrorsor ;) 
Kommentera inlägget här: