Helgen

Eftersom att vi nu sa att vardagen ska flytta in i bloggen så tänkte jag dela med mig lite av vad jag gjort i helgen, och då menar jag inte bara om Darren :) 

I fredags hade jag och Darren vila, mamma var så snäll och tog stallet åt mig! Jag o Daniel var här hemma hela dan och träffade Becca en sväng, sedan mot kvällen så tog jag över lite kompisar som var här i väntan på att vi kunde dra till en av mina tjejkompisars fest. 
Sedan var vi på festen resten av den kvällen! 

På lördagen så vaknade jag o åkte ut till stallet, red Darren ett pass på banan och han kändes väldigt fin. Han brukar gå bra efter vila men just då kände jag verkligen skillnaden :) 
När jag kom hem åt jag den legendariska glassen på ålsten med Becca, och på kvällen flängde jag runt lite överallt. Började med att vi var bara några få stycken på Emmas altan, sedan ringde Märta och sa att jag o Oskar skulle komma till hennes fest, så vi cyklade dit samt Albin o Ebba kom efter till fots. 
Efter några timmar hos Märta så åkte jag förbi en annan tjej som hade folk hos sig och pratade med några kompisar. Väl hemma däckade jag direkt. 

På söndagen hade vi släkten här för att fira hela 5 födelsedagar! Massa god mat o tårta :) 
På kvällen åkte jag o mamma ut till stallet, jag red ut (hur tänkte jag?) och blev såklart helt dyngsur... Men som kompensation för det så kändes Darren jättefin! :D 

Idag (måndag) ska jag vänta här i Bromma tills Becca har slutat, sen ska vi åka till stallet och hon ska rida Darren, vi har pratat om det men det har inte blivit av, men nu så! 

Jag kan tyvärr fortfarande inte ladda upp någon bild då lägg till bild-knappen är spårlöst försvunnen!? 
Kommentera inlägget här: