En vanlig måndag

Ingen revolutionerande måndag, sega lektioner i skolan och springa slingan på gympan som grädde på moset... 
 
Sprang första varvet som tusan men var tvungen att bryta efter det då jag har haft lite små-migrän hela dagen, vilket inte botades genom att ta ut sig. Allt blev svart och snurrade så var tvungen att ligga ner ett bra tag och koncentrera mig på att spänna av. Migränen har som ni kanske märkt alltid kommit och gått, känner av det varje dag men när det kommer rikitga så kallade "utbrott" så känns det som att hela huvudet ska sprängas...
Efter skolan så åkte jag o Daniel hem till mig i pluggade o åt bullar, senare anslöt Calle o Max, Becca tittade förbi en sväng innan det bar av till stallet. 
 
Daniel var med i stallet idag, men han blev väl omhändertagen av mig o Becca, många goa skratt och ett lyckat pass med Darren enligt Becca som idag red honom! 
 
 
Obligatoriskt är såklart en liten sväng på snälla ponnyn för dom som hänger med till stallet, lyckligare får man leta efter! ;D 
 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen, mår verkligen inte bra men ska försöka hålla detta borta så jag iallafall kan kriga mig till skolan imorgon :)


Kommentera inlägget här: