3 dagar kvar

Dagarna går för fort, jag vill att de sista stunderna ska vara för evigt. På jorden eller i himlen, jag älskar dig 


Att aldrig mer få uppleva den här känslan, det går inte att föreställa sig. 


Wilma:

Åh jag lider med er. Jag grät när jag fick reda på det och kan inte föreställa mig hur ni känner er. Darren är, och kommer alltid vara, den där hästen som man märker på långt håll och alltid den som får en att må bra. Både du och jag har upplevt blod, svett och tårar med honom men även så otroligt mycket glädje. Jag vet att du njuter så länge du kan med honom de sista dagarna. Pussa och krama om honom hårt från oss i Örebro, han kommer för evigt att vara saknad. Jag är väldigt glad över att just du har tagit hand om honom, det märks verkligen att du älskar honom! Många kramar till er och Darren <3 <3 <3

Svar: ❤️❤️❤️❤️
Seen Dressage

Clara:

Varför behövdes han avlivas?

Svar: Han fick artros i ett ben
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: