Toppen träningar!

Darren och jag har verkligen toppat de två senaste träningarna! Alltså, både idag och igår tränade vi, onsdag för Kerstin och idag för Anna. Fick ut väldigt mycket från båda träningarna och har fått med mig massa supertips till på lördag, så nu laddar vi för det! :) 

Darren blev även masserad och strechad idag efter passet, så nu är han mjuk och fin till imorgon då jag ska rida lösgörande. Startar väldigt sent på lördag, dock har inte starttiderna eller startlistan blivit klar än? Ett minus för det till Botkyrka.. Dock har jag tävlat hoppning där och vet att det annars är en mycket trevlig tävlingsplats! 


Tyvärr har jag inga bilder eller filmer från träningarna... :( Måste komma ihåg att påminna mamma om att filma korta snuttar och inte bara när jag rider igenom programen! 


Ponny eller älg? ;D
Mia:

Har du sett att Ellinor avanmält? Vad är det som har hänt? Kommer ni bara vara 3 i laget imorn nu? :)

Kommentera inlägget här: