Tävling o födelsedag

Hej, igår firade vi mig eftersom jag fyllde år i lördags. Det var trevligt men nu vill jag inte se en ända tårta till... Haha

Tävlingen då? 
Jag är jätte nöjd med Grey, hans dagsform var inte på topp men vi gjorde vårat bästa. Första klassen var han as taggad men på nått sätt ändå inte framme för skänkel, det blev några missar men slutade 3:a precis utanför placering på 60% 

Andra klassen känndes han betydligt mycket bättre, men domaren dömde orättvist tycker jag. Hon hade bestämt sig för att det var dåligt och vi fick 59% trotts att han gjorde allt o känndes mycket bättre nu än i första klassen. 

Jätte nöjd med Grey, han var fantastiskt duktig trots att det blåste storm o hela
ridhuset dundrade. Nu får han ta det lite lungt den här veckan, så sätter vi igång sen igen. 


Kommentera inlägget här: