Tävling igår o lagträning idag

Hej här blev en ganska intensiv helg för Darren, men nu har vi tagit oss igenom halva så vi ska nog fixa dethär!
 
Igår tävlade vi ju på Rånäs, på framridningen kändes han fin, han gick mycket fint på små hjälper och var avslappnad. 
Även inne på banan kändes allt jättebra, jag var väldigt nöjd när jag kom ut från banan, vi hade missat andra slutan och första enkla bytet, annars hade allt gått över förväntan! 
 
Simon (min lagledare) var med både på framridningen och när jag var på banan o kollade + gav tips. Marie o Sofia från mitt lag var också på Rånäs o tävlade, han hade sett deras ritter och som vanligt gissat procenten och haft ca 1-0,5% ifrån (han är grym, ligger alltid i snitt på vad det blev när jag gissar). När jag kom ut från banan var han säker på att jag skulle ligga på minst 65% med tanke på hur mitt program såg ut och med tanke på hur resten av startfältet hade ridit. Han garanterade att jag skulle ligga på över 62% i alla fall. Min icke, 60.658%.
Jag blev såklart besviken, kände mig nerdömd. Men så ser den här sporten ut, alltid får man bakslag, och nu var det min tur. Det är en bedömningssport, det får man inte glömma! ;)
 
 
 
 
 Vet inte varför bilderna blev så usla? Hahah iPhonekameran är inte alltid o lita på ;)
 
Idag är det lagträning och pizzakväll efter det som står på schemat. Simon kommer lägga upp laguppställningen och vi ska gå igenom lite allmänna saker, ska bli mycket trevligt! :)
Anonym:

Kan du göra det som var bra med tävlingsplatsen och det som var dåligt? ( rånäs)

Kommentera inlägget här: