Bra helg

Hej! 
Denna helg har varit väldigt givande och rolig. Tävlingen i lördags gick bra. Målet var ju och ta sista kvalet till nationellt och det gjorde vi. Dock var det ingen toppen ritt utan den hade ett x antal missar och på framridningen var Jarno rätt crazy. Vi tror att det var ngt som bet honom, myggen har ju börjat komma fram igen... 


Träningen igår med båda ponnyerna gick super. Jarno red jag först och mamma filmade (tror jag). Han var lite mör i kroppen men det var igentligen bara bra. Han var mjuk och fin och Anna gav mig så många bra tips som förbättrar både traven och galoppen. Vi red även lite program delar ut FEI programmen och fick många bra tips! Ska försöka fixa filmerna så snabbt som möjligt!

Pinky var fin. Anna hoppade upp ett tag och kände på han lite. Efter det hoppade jag upp och vi tränade lite och det kändes väldigt bra och fick även dör många nyttiga tips!

Idag blir det promenixer för båda och imorgon blir det uteritt med Saga och Grey på Pinky och Jarno får vi se om han vilar eller rids ut;)



Pinky fick sitt nya träns igår. Det är ett likadant som Jarnos fast svart!
Anonym:

Vad är det för märke på tränsen?? :)

Svar: Vet tyvärr inte, det var något som mamma hittade när hon letade runt på nätet:)
Seen Dressage

Emma:

Vad är det för träns? Är det PS of Sweden? Är ute efter ett träns m den typen av nosgrimma som smalnar av, så därför undrar jag. Dessutom snygg brun färg på Jarnos.

Svar: Vet inte exakt var det varför märke(det var mamma som hittade och beställde det) men det är inget PS träns. Jag har hört att att de ska vara väldigt bra men har inte testa de själv. :)
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: