Uppe tidigt på sommarlovet - vad händer?

Haha ja det kan man fråga sig! Inte för att det är sådär jättetidigt, men med tanke på att jag sovit längre än till lunch var och varannan dag nu den senaste veckan så ska det bli ganska skönt att få lite ordning på dagarna! ;) Jag måste sätta in mig på tidig uppstigning nu igen för att det inte ska bli chock för kroppen i helgen när vi ska till Gripen på meeting! 
 
Idag är planen för ovanlighetens skull att dra min in mot stan. Kolla runt lite och möjligtvist köpa någonting till mig själv, vilket inte händer sådär jätteofta. Men har man ett djur som äter pengar så är det bara o "gilla läget" - han är värd varenda öre! :) 
 
Sedan ska jag försöka få i mig lite lunch innan det bär av till stallet. Darren har promenaddag då han har gått ganska hårt de senaste dagarna. Och kl 18 ska vi få tänderna fixade på honom, det skulle egentligen blivit gjort för ett bra tag sen men ett blåsljud upptäcktes då och ett besök  till Ultuna blev det istället. Men den historien kommer jag att berätta om i ett annat inlägg. 
 
Pappa är med ute i stallet när tänderna blir fixade, på kvällen verkar det som att vi ska ut och springa tillsammans vilket varje gång är lika spännande haha. Kommer nog däremot ha träningvärk från helvetet då jag var ute och joggade igår kväll. Då kan jag aldrig gå som en normal människa dagen efter- försöker ta mig fram genom att böja så lite på benen som möjligt ;D  
Alva:

Jag ska också till Gripens meeting! =) Ska du rida någon cup eller bara klasserna för sig? =)

Svar: Jag är med i Ryggkirurgiska Klinikens cup!
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: