Mysig dag igår

Igår tillbringade jag i princip hela dagen i stallet. När jag kon ut till stallet runt 10 så började jag med att låta Pinky gå ut i hagen i ca 15-20 min. Hans hage är full med gräs och maskrosor och eftersom han inte har gått på gräs nere i Skåne så tar vi det lungt med allt gräs. Sedan fick han bada och handfull även lite massage. Promenerade även med honom, en rejäl promenad.

När Pinky var klar för dagen så bar det släpets tur. Packade och mockade ur det. Tvättade det även på insidan. Usch så skitigt det va. 

Sen tog jag bussen med Saga till stavsborg och hjälpte henne när hon red och det gick super!



My:

Såg att du ska tävla Pinky på torsdag på Segersta :) roligt kommer hålla tummarna för dig :)

Svar: Ja det ska jag, vi får se hur det går det ska mest bli kul att få åka ut och tävla honom igen och känna lite på hur han beter sig på tävling. Han var ju senat ute i början på året. Tack så mycket :D
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: