Gårdagen och idag

Igår mötte jag först upp Ella på Tuna, vi promenerade med Pinky och pratade. Mysigt! 

Pinky ser kor och får, mycket konstiga varelser. 

Efter det gick vi från Tuna till Stavsborg, en bra promenad så vi fick lite motion haha!
Ella hjälpte mig med Grey på ute banan, det var roligt att höra att han blivit lite bättre i formen och att mina händer var mer stilla än i måndags. Igår var han dock lite trött och orkade inte riktigt på slutet men det var super skönt att få hjälp med att lossa honom när han fastnade som han kan göra ibland när man kommer åt honom! Riktigt roligt och Ella är såå duktig! 

När vi var klara med Grey så gick vi tillbaka till Tuna för att ta in Pinky. Vi hade sånt flyt och han med bussen hem! Hemma hos mig kollade vi film lite ekipage från tävlingarna i hagen och tvättade även lite tills jag och Grey åker om en vecka. 

Nu har jag varit hos massören och fått läxa att stretcha både innan och efter ridning. Måste verkligen göra det nu för att få ordning på alla spänningar i musklerna. Grey vilar idag, jag och mamma ska bara ut och kolla till honom och hämta lite tvätt. 
Kommentera inlägget här: