Div 1 Finalen

Jag börjar med att berätta om den här tävlingen som ägde rum 25/5! Tävlingen anordnades av Sjövillans ridklubben men var på Sandö (som för övrigt var en mycket trevig tävlingsplats). Vi låg 2a inför den här omgången  tack vare lagvinsten i omgången tidigare. Däremot hade vi inga somhelst förväntningar eller förhoppningar om placeringar etc. Det var ett under att Rastaborg ens hade ett dressyrlag i Div 1 finalen :) 
 
Vi åkte dit med ett leende på läpparna i hopp om att få en trevlig dag, tårta och presenter fanns självklart på plats då vi även passade på att fira Sofia på hennes födelsedag! 
 
Alla presterade väldigt bra och visade upp fina ritter på stadiga resultat, om man ser till resten av resultatlistan då poängen över lag var väldigt låga... Men sålänge det är lika för alla så spelar det ju egentligen ingen roll, jag var väll inte toppnöjd med min ritt men vi jobbade på och gjorde det bästa av situationen denna varma dag, och då är jag nöjd! :)
 
Sofia knep en 2a plats och laget slutade också på en 2a plats vilket var jätteroligt! Eftersom att alla 3 omgångar räknas ihop så blev slutgiltiga resultatet också en 2a placering! :D Verkligen superroligt och peppande att se vilka resultat man uppnår av hårt slit. :)
 
 
 
Glada Rastaborgare :)
Fr. vänster: Jenny Glebenius, Marie Glebenius, jag (Nora From) & Sofia Buskhe. 
 
Vill passa på att tacka er om ni läser detta, även stort tacka till snälla föräldrar som gjort detta möjligt, stort tack till lagledare Simon och även tränare Anna som har varit till otroligt stor hjälp på tävlingarna, jag hade aldrig kunnat prestera som jag gjorde utan henne. 
 
Kommentera inlägget här: