Comeback á la Nora

Nu. Det är dags att ta sig i kragen och rycka upp sig, har haft en tuff tid bakom mig med lite för mycket händelser (som påverkar en otroligt mycket) än jag nog egentligen har klarat av. Utanför stallet, men jag är en ungdom/tonåring och man kan inte räkna med att livet alltid går precis som man har tänkt sig, man gör misstag (grövre och mildare) men hur mycket man än ångrar det kan man inte bara låtsas som att dom inte finns. Tiden de senaste veckorna har ägnats åt framför allt Darren och även att sopa upp efter det jag har ställt till med och löst mina problem jag har dragit med mig.
 
Men nu, nu är det sommarlov och jag har inte längre några ursäkter att gömma mig bakom för att inte blogga, vem försöker jag lura? Jag tycker ju att det här är så kul och jag vet att många därute följer mig här och har under den här pausen stöttat mig och försökt få mig att börja blogga igen, tack för sparken i rumpan säger jag bara! ;)
 
 
En rad av händelser runt Darren har jag även att dela med mig av. Vet inte riktigt vart jag ska börja så jag har beslutat för att dela upp det i olika inlägg. Hur låter det? Ni kommer alltså få regelbunden uppdatering om de senaste veckorna! 
 
 
Två ord räcker, kärlek & lycka 
Kommentera inlägget här: