Sista lektionen

Idag red jag för Pia, sista lektionen innan vi åker hem. Han känndes lite mör i kroppen men han kämpade på bra. Vi jobbade med skänkelvikningarna avstämningar på ytter och långa/korta travsteg, han var stundtals väldigt fin och stundtals inte alls bra. 
Mamma hann komma ner till lektionen och tyckte det var en stor skillnad på min ridning. 


Nu har vi packat det mesta i stallet och även mina saker. Imorgon får Grey gå ut i grushage en stund på morgonen medans jag packar det sista. Han ska även få sig ett bad. 
Mamma har varit i det nya stallet och målat och fixat iordning Greys box, så allt är klart inför imorgon. 


Lite film från träningen finns det. Vad tycker ni är bäst med orginal ljud så man hör vad tränaren säger eller musik?



 

Alva:

Jag tycker musik är bäst! =)

Svar: Tack för svaret! //Saga
Seen Dressage

Kommentera inlägget här: