Segertäcken

hej ella, jag undrar hur många segertäcken du hat fått genom åren ungefär? skulle vara roligt att få veta (:
 

Hej!
Oj det var en svår fråga. Jag har samlat på mig en hel del under åren men nu när vi flyttade sorterade vi ut ordentligt. Man har inte så stor användning av alla fleecetäcken, de är mest i vägen. Men det finns många fina segertäcken, älskar det vi fick på DIV I och det jag fick när jag vann DM. Väldigt fina ridtäcken som användbara. Såklart är det ju kul att spara men det blir bara de extra speciella som t.ex täckena från SM.
 
Men som svar på din fråga kanske jag har fått a 30-40 täcken. Man får ju inte vid varje vinst men Pinky har ju på sina få starter redan lyckats kamma hem 4-5 stycken. Då får man ett perspektiv på hur många man lyckas samla på sig...
 Hittade det här täcket när vi flyttade. Fick det till Delle år 2011 div 1. Har det nu till Pinky. Ett super bra täcke att ha i stallet som lite slitt och släng. Inget man behöver vara så rädd om :D
 
Kommentera inlägget här: