Planen med laget

Idag var det ju som sagt lagmöte för Rastaborgs Div 1 lag. Vi har gått igenom allt och även kommit fram till en preleminär laguppställning.  Eftersom jag att säkert någon från Rasta eller som jag känner genom tävlingar  läser bloggen så tänkte jag skriva lite om laguppställningen som det ser ut nu. 
 
Ellinor o Pyramus, om han håller sig frisk från koliken vilket han verkligen måste göra nu, de har gått igenom alldeless för många turer fram och tillbaka till Ultuna + buköppning. 
Marie o Tindra,  Marie står på Strömsholm.
Jag o Darren.
Sofia o Master, dock har hon precis köpt fina Puccini så vi hoppas på att hon kommer att vara redo att starta med honom till våra tävlingar!
 
Reserv är Jenny o Nemo och en ny ryttare till klubben har tillkommit med ponnyn Totte som Ebba Widell ägde innan Vickan som Simon inte har sett rida än och därav inte kunnat placera in i laget. Men hela laget ska vara med på en programridning för Svalling om några veckor så då kommer Simon att se alla in action och en slutlig bedöming utförs. Sedan kan det självklart alltid hända saker, nu när det är lite halv-ostadigt med Pyrre och även lite med Darren. Men vi gör allt för att vi ska undvika att ta upp de "problem" vi har och hoppas att vi äntligen får ha turen på vår sida efter detta turbolenta halvår.
 
 
 
Så himla kul att tävla i lag när alla håller ihop och stöttar varann! Vinster i både div 3 o 2, slutade 3:a i finalen i div 3 men dock utanför placering div 2 finalen. Även många fina indv placeringar i alla omgångar :) Och nu inför div1 vågar jag nog säga att vi har det mest toppade laget vi någonsin haft!
 
Kommentera inlägget här: