Pigg Darren!

Darren har ju tagit det väldigt lugnt nu i 3 dagar vilket har resulterat i att han är väldigt pigg nu! Men jag börjar varje pass med att skritta en liten stund utomhus så att han har fått lite nya intryck innan vi trimmar i ridhuset. Tror att han behöver det!
Traven är verkligen helt fantastisk nu. Den blir verkligen bättre och bättre för varje dag o jag hittar nya knappar hela tiden.

Galoppen är väll lite till och från, vissa dagar är den också superfin och nästa dag så går det inte alls, haha. Antar att det mest hänger på mig, jag måste fokusera mer och bli snabbare i mina hjälper och inverka innan det är för sent. Dock är det svårt när det är hästar överallt och ingenstans i ridhuset... Men imorgon hjälper mamma till så att jag kommer ut snabbt till stallet, då brukar jag nämligen alltid få ridhuset för mig själv, vilket är helt underbart! :D

 
Åh! Denna bild tycker jag är så härlig, min svenska vinter i ett nötskal. Vad tycker ni?
 
Kommentera inlägget här: