Klickat hem nytt träns

Nu har jag äntligen beställt ett nytt träns! Kommer bli supersnyggt, hoppas att det hinner komma till första tävlingen och träningen för Gustav Svalling om några veckor!
 
 
Bild från tophorse.se
 
Så här ser det ut! Fast med vitt foder. Jag var mycket osäker på om jag ville ha rundsytt eller inte, men tillslut så blev det så :) 
 
På tal om något annat så gick Darren helt amazing idag! Riktigt schvung i traven och bärde sig själv hela passet, skritten har blivit mycket bättre och den här veckan ska jag o Helena ta tag i galoppen. Jag får bättre och bättre grepp om honom varje dag, nu har han inte många smitvägar kvar och han accepterar det jag önskar av honom vilket är ett stort kliv framåt för oss! Å andra sidan blir det en och annan kospark någon gång under passet ;)
maria:

va roligt att allt går så bra,
(Läser dina inlägg om Darren hela tiden)
kramar

Kommentera inlägget här: