Ibland har man otur

Ja idag var det en väldigt blandad dag. Det började med att vi skulle skriva en uppsatts på so:n. Det gick bra. Sedan hade vi gymnastik. Usch vi hade styrka och konditionspass. Jag tog i allt vad jag hade som vanligt men det var sjukt jobbigt. När jag skulle till stallet var det jättemycket köer och hela bussen var full så jag stod upp nästan hela vägen till stallet.. Helt galet vad många som skulle så långt! 

Jag red iallafall Pinky och han var så super fin idag. Tränade det vanliga, skolor och byten och även basics. Sedan när jag skulle stänga ridhusporten så klämde jag fingrarna klumpig som jag är... Jag var så stolt att jag fick upp den bär jag skulle in i ridhuset, för den är inte helt lätt att få upp.

I helgen händer det lite spännande grejer som ni får mer information om sen! Ska bli så kul att få berätta för er allihopa. Ska även skriva ett inlägg jag har funderat på under en lång tid. Jag känner även att det passar att lägga upp det i helgen.

Han är lite kär i sig själv❤️



Kommentera inlägget här: