Blandade Känslor

Har lite blandade känslor om allt just nu, ingenting känns sådär 100%
 
Känns som om jag och Grey tappat känslan i ridningen lite, men på Emma träningarna så finns den där så jag måste antagligen bara komma på ett sätt att leta fram den igen. 
 
Funderar även på att byta ridhus. Dock är det ju längre till det andra men det kanske man kan stå ut med?
Anledningen till att jag vill byta är för att det vid flera tillfällen när jag tränat ridigt runt personer som tändt en cigg på hästen och rökt i ridhuset.. Tycker detta är helt otroligt oproffsigt! Okej utomhus men inne i ett ridhus där hästarna arbetar och lätt drar in röken i sina lungor?! Nej tack, jag vill inte att min häst ska andas in rök när han jobbar. Cigarett rök har ju samma effekt på djur som på oss. Ska fundera lite till men jag tror att det lutar mot att jag byter, även om det blir lite längre men det kanske man kan stå ut med? 
 
Pratade även med Clydescorner idag och frågade vart mitt träns tagit vägen? tydligen har deras leverans inte kommit in ännu.. så jag borde få det någongång nästa vecka! jiipppiii!
 
 
Kommentera inlägget här: