19 Januari

Idag har jag och Darren, tillsammans med 2 andra, struttat runt i skogen! I början när jag red ut med fler hästar så kunde han piaffa hur länge som helst... Men idag var första gången han faktiskt kunde ta det lugnt och glida lite på varje steg! :D
 
Sedan fick utrustningen sig en ordentlig omgång med smörj. Tycker alltid att det är lika tråkigt men ack så fint det blir när det är klart! Allt är nu i topp-skick, det känns ju alltid bättre att rida med ny-smörjda saker. 
 
 
 
Hjälp vilken skillnad det är på min ridning nu om man jämför hur den var för ett halvår sedan. Skulle kunna anmärka hur många saker som helst på bilderna jag sitter och kollar igenom just nu. Men det var så jag red då, och man utvecklas alltid och hur man red förut ska man inte skämmas för, man ska stolt sträcka extra på ryggen och klappa sig själv på axeln och tänka, vilken utveckling. Och utveckling är det väll ingen som har klagat på!?
 
 
Är det någon som är sugen på nya designen? Den jobbas på för fullt, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...
Kommentera inlägget här: